Chris Uibopuu org Chicagolandis, 3 nädal

Erle ja Aiki:
Tegemist oli laupäeva õhtuga, mil meie perel oli pidustused . Külalised uurisid kui palju, et mis teeme ja kuidas siia satusime , ning kõike meie raamatute kohta. ning siis Aiki sattus nii õhinasse et poole jutu pealt hakkas tegema Salestalki . mina hakkasin nii südamest naerma ja aiki hakkas ka lõpuks kui sai aru , et on jälle oma igapäeva tekstis sees.

Siim, Marko, Markus:
Hei!
Kuna meie HQ landlord on pastor kohalikus kirikus ja kogu pere panevad usule suurt rõhku, siis väga sageli saame kuulda kell 5 hommikul pere usuteemalist laulu, mis kestab umbes 20 minutit:D On väga tore, et hommikul äratab meid selline asi, mis siis et 59 minutit varem kui peaks, ja see paneb juba varakult suu muigele ja on palju vingem minna eesolevale päevale vastu.

Chris, Janell, Triinu:
Hei
Chris palus midagi funi meie hq raakida. Mul hetkel ei meenu mingit teravat momenti sellest nadalast, kuid nalja saab meil palju. Kindlasti oled meie esimese nadala nalja kuulnud kus meie aratus kell helises kolm korda oo jooksul ning igakord me jooksime duzzi alla ning kus Triinu ei jaganud matsu mis toimub, et peale vetsust tulekut miks me tagasi magama laksime. Sosistas mulle vaikselt: “Janell, mida ma ootame?”. See oli tol hetkel nii naljakas, kuna ma ei saanud aru miks ta mult seda kusib.
Meil on palju ohtuseid m6nitamiseid, kus voodis olles toodame igast jama. Triinu tahab alati hasti ruttu magaa saada, aga tal ei onnestu see vaga. Ta ytleb et see on meie t6ttu, kuid ma ei tea millest ta r22gib…
Meil tegelikult toimub igast v2rki seal. Kas siis omavahel voi host familyga.
T2nu oma host mom’ile oli ka mul haiglas v2ga tore. Hoidis tuju yleval mingite naljakate kommentaaridega ja oma jutuga.
Kui mul midagi head meenub, kirjutan kohe sulle.
P2ikest!
Janell