Chris Uibopuu org Chicagolandis, 4 nädal

Janellilt:
Natuke nalja siis eelmisest nädalast.
Meil saab ikka kõvasti nalja nädala sees. Üks meeldejäävamaid oli nädala keskel, kui töölt tulles Chris küsis naljaga pooleks meilt: ” Hei, kes mu sokke oma padja alla soovib?”. Triinu siis rõõmsalt vastas jaatavalt. Selleks hetkeks jäi see jutt sinnapaika, kuni hetkeni kus tuli magama minna. Mina olin juba ennast mõnusalt voodisse sättinud ja kui Triinu hakkas seda sama tegema, avastas ta oma padja juurest kaks ilusat sokikest. See oli tol hetkel nii naljakas, et ma pisarad silmas naersin. I love my HQ🙂

Erle, Aiki:
Nädala keskpaigast alates läks väga palavalt, 4 Juulil , mil kõik olid vabad võttis vaba päeva ka meie maja aircondition . Samuti võtsid aja maha ka Aiki auto ja minu mõlemad rattad , millega mul on võimalik tööl käija. laupäeva hommikuks sai korda nii aircondition , auto kui üks ratas. Hommikul kui meie hakkasime tööle minema veerand seitsme ajal siis pereisa just lõpetas auto parandamisega ja siis ütles, et enam ei jaksa.Lisas et nii et tohi, kõik ainult laguneb. ning lõpetas oma jutu lausega ” Don´t worry , be happy ” mida ta kasutab igapäev. seda lauset kuuleme nii hommikul kui õhtul🙂