Jana Schmidti org Oregonis

1.juunil algas meie SalesSchool. Päevd olid pikad ja tihedad. SalesSchool kestis kuni 4.juunini ning 4.juuni hommikul saime teada, kuhu me teele asume. 5.juuni hommikul läksime lennukiga Atlantasse ja sealt edasi Seattle’sse. Seattle’s võtsime autorendist auto ning üritasime oma pagasid sinna ära mahutada. Jõudsime järeldusele, et kaks meist peaksid tegelikult maha jääma, sest pagasit oli nii palju. Pärast pagasihunniku otsas ronimist mahtusime kõik autosse.. enamvähem. Liisi sall lehvis veel ukse vahel, sest ruumi polnud. Sõit oli pikk, ööbisime teeäärses motellis. Jana krabas endale kohe parima voodi, kust hommikul kiirelt tõusta. Nägime öösel ka Portlandi, mis oli väga ilus. Jana ja Sigrit rääkisid kuttidest, sest nad arvasid, et me magame. Ei maganud. Nüüd teame kõike…
Oregon on väga kaunis, igal pool on mäed ning ilmad on kuumad🙂. Nüüd aga kirjutab igaüks meist ühe väikese killukese oma esimesest kahest tööpäevast.
Art-Mihkel’s story

Ülikõva päev oli mu esimene päev müügitöös, sain preapproachi küsida kanepist ületõmmatud naise käest, aega võttis, aga asja sai. Palju vanainimesi oli ja palju koeri oli, kaks koera saadeti mulle kallale ka. Mapp sai kannatada, aga pole hullu, jäin rahulikuks ja karjusin, “im sorry about that, have a nice day”. Teisel päeval olin Jana sabarakk, vaatasin, kuidas proff töötab. Kasulikuim päev mu müügielus.

Katri: Kaks esimest päeva on möödas ning tunne on hea, sest kõik hakkab tasapisi selginema: mis ma teen, kuidas ma teen ning mida ma peaksin tegema. Esimene päev oli pigem selline katsetamine ja proovimine ning teine juba tundus täitsa tööpäevana. Ameerika on väga omamoodi ning õnneks jagub igasse päeva palju positiivseid inimesi, kes teevad tuju heaks🙂

Liis: Esimesed päevad on üle elatud ja olen rahul. Esimene päev oli täiesti äge, sest nägin imetoredaid peresid ja sain aru, et ameeriklased on väga sõbralikud ja alati ütlevad sulle “Hi, how are you doing”. Sain teada, et siin on väga palju koeri, põhimõtteliselt on igal perel koer. Koputasin siis uksele ja uksele ei tulnud inimene, vaid koer. Õnneks oli sõbralik koer. Müügikoht on tõeliselt ilus, armastan päikest ja seda on siin palju. Nii et kõik, kes seda loevad, päikest teile ja olge awesome, sest minu suvi tuleb igatahes AWESOME:)

Lee: Esimesed päevad on möödas ja ütlen, et väga väsitav oli! Aga päris lahe oli, kohtasin erinevaid inimesi ja huvitavaid peresid. Tervitused kodustele!!😉