Aiki Otsalt ja org Rockfordis, Illinois

Anti Haugas
Esmaspäeval juhtusin sit-downi tegema ühe 25-aastase naisega, kes soovis väga osta lasteraamatuid, kuid puudus raha. Neiu andis mulle oma sõbra aaderessi ning lausus, et ta helistab talle ja palub ta pojale need raamatud osta. Läksingi laupäeval mainitud kohta appointmentile. Tuli välja, et mees oli naise armuke ning ei soovinud lapsele neid raamatuid osta. Leidis, et seda peaks tegema hoopis selle neiu elukaaslane.

Karoliine Lumila

1. Liikusin ukse poole ja ema tuli ukse peale ja ütles, et tal on kõik maksud makstud!
2.Hommikul saime kingituseks McDonaldsi kinkekaardi, saime kaks päeva tasuta burritosi süüa!
Sibilla Rizova
Käisin ukselt uksele ja kedagi ei olnud kodus aga ühe ukse taga oli noor ema, kes oli hästi sõbralik ja tore, tal küll ei olnud võimalust osta midagi ja siis ma kõndisin edasi ja natuke hiljem hakkas vihma sadama ja äikesetorm oli. Kõndisin edasi, mul ei olnud vihmakeepi kaasas ja siis vaatan, et see sama naine sõidab autoga mu juurde ja annab mulle vihmakeebi ning tänu temale jäin ma enamvähem kuivaks, Väga vahva.
Kenneth Perth
Ilm oli üsna kahtlane, torm oli tulemas, siis koputasin ja koputasin aga keegi ei tahtnud sisse kutsuda. Siis nägin ühte kutti, kes pildistas ja siis hakkasime rääkima ja ta kutsus mu sisse.

Selgus, et tal on fotograafia huvi nagu mul ning siis rääkis veel enda hobidest ja jooksvalt siis andis mulle nokamütsi, käekella, limpsi, veidi snäkki ja pakkus pitsat ka veel. Facebookis ka nüüd üks sõber lisaks, väga vahva sell oli. Ta polnud küll prospect aga vihma ja äikese käest ja veidikeseks pakku.

Annika Ader

Läksin tööle rattaga ja sõitsin suht maantee ääres, sest rohkem ruumi polnud nig suur veok läks mööda ja kastis mu täiesti märjaks. Hommikust külma dušši ei olnud vajagi!😀
Asko Otsalt
Oli vihmane hommik ja ja sattusin tupiktävana lõppu, koputasin viimase maja uksele ja vastu tuli mustanahaline mees hommikumantlis. Hakkasin ennast tudvustama ja ta kutsus kohe mind majja sisse, kuna väljas oli vihmane. Istusime köögilaua taha ning ma hakkasin rääkima, mida ma teen siin ning ta valas mulle parajasti mahla ning ma küsisin puhtsüdamlikult ” Is your husbant at home”😀 Ja ta vaatas mind lolli näoga ning ütles: ” No!! I have a wife!! ”😀 Muidugi ma vabandasin, et ma euroopast ja mu inglise keel pole nii hea ja ta ütles et pole midagi. Aga see lugu hoidis mind terve päeva lõbusas tujus ja isegi teistel päevadel meenutades toob see kohe mulle naeratuse huulile.😀
Aiki Otsalt w02