Allar Teder ja org LAs, Californias

Tere!                         

 

Grete sünna oli sellel nädalal ja sellest üks pilt!😀

mina: So, I didn’t even catch your name..
ema: Megan
mina: Fox?

ema: yes, how did you know?!
Reaalselt oligi Megan Fox😀

Mariliis Huul

 

Oli kolmapäeva õhtu ja pikk ning asjalik päev selja taga. Jõudsin normaalsel ajal koju, sõin, tegin vajalikud toimingud ja olin valmis dušši alt välja tulles 22:50 voodisse minema. Siis selgus aga mõnus monkey. Nimelt oli toanaaber toa ukse kinni tõmmanud nii, et meie mõlemad võtmed olid sees ja meil mõlemal riietusena ainult aluspüksid jalas😀. Nojah, mis seal ikka. Hakkasime lahendust otsima. Võtsime kõik söögiriistad köögis ja üritasime lukku muukida. Sellest midagi välja ei tulnud. Siis üritasime akna kaudu sisse ronida. Kuna tegemist on suht papist majaga, siis loodsin, et aken tuleb kergelt lahti. Tutkit😀, megakõvasti oli kinni. Kulunud oli juba umbes 40 minutit. Siis leidis Urmas lahenduse. Konditsioneeri auk😀. Mis seal ikka. Kuna olen üpris kergekaallane, siis ronisin selle kaudu kuidagi sisse ja sain seest poolt ukse avada😀. 

 

Parim objection bookfieldil: You seems to be a really nice person, but you are a really bad salesperson! :D

Evert Eero

 

Haamer laupäev jeee. Ma ei tea, kas asi on minus, et ma leian need kõige imelikumad inimesed üles. Juhtus siis selline asi, et koputasin uksele. Tuli mingi vana daam uksele. Rääkisi n, siis rahulikult, et minu nimi on Urmas, tudeng euroopast ja näitan hariduslike raamatuid. Ja samal ajal kui ma seda rääkisin tuli ta aina rohkem, ukse tagant välja. Seljas oli tal öösärk ja millegi pärast ta hõõrus ja katsus oma keha igat pidi. Siis ma kiiresti lõpetasin oma jutu ära ja kadusin sealt võimalikult kiiresti . Ja kui ma olin majast kaugemale jõudnud, hakkasin lihtsalt kõva häälega naerma. Nagu mida asja.

Urmas Muser

Allar w04 1 Allar w04 2