Allar Tederi org LAs

 

Minu selle nädala kõige huvitavam seiklus leidis aset teisipäeval, kui ma alustasin tööd uues alas. Hommikul kella 9 paiku hakkas mulle silma maja, kus lehvis väike Eesti lipp, mis peale ma kohe selle maja ukse peale koputama jooksin. Kahjuks polnud omaniku kodus ning otsustasin õhtul tagasi minna. Õhtul kella 7 paiku koputades tuli uksele keskeas naine, kes küsis koheselt, mida ma siin teen. Alguses üritasin tavalist approachi teha, aga suures õhinas läks see täiesti aia taha, mispeale otsustasin hakata rääkima eesti keeles. Koheselt kutsus naine (Milvi) mind sisse. Selgus, et antud majas elab mees nimega “Karu”, kes on Ameerikas elanud juba 60 aastat. Rääkisin natukene siis Karuga juttu ning järsku ilmusid välja 2 kaamerameest. Nimelt oli 10 minutit enne minu saabumist kohale jõudnud Mati Kirotar koos Tallinna TV, kes tegid samas majas saadet nimega “Ameerika eestlased”. Kohe kui nad said teada, et ma olen eestlane, soovisid nad minuga interjuud teha. Algselt olin küll vastu, aga pika moosimise peale andsid neile lühiintervjuu (mis ei kukkunud just kõige paremini välja, kuna see oli mu esimene kord telekaamerate ees). Aga rõõmus ja lõbus seik oli see siiski.

Tervitades,
Siim

 

Allar w05 1 Allar w05 2