Eeriku org Floridas

Meie org – ALLMIGHTIES

2014 Eerik W00 4

 

NELE

Salesschool oli ägedam, kui lootsin. Sai palju harjutatud ja vaimselt ette valmistatud ennast. Tutvusin paljude uute inimestega, kes innustavad tööd ikka tublimalt ja tublimalt teha.

Esimesed koputused ajasid ikka südame korralikult tuksuma. Paar ust sai koputatud ja juba oli kergem olla ka J. Reedel ja laupäeval koputades tutvusin ikka väga vahvate peredega. Kahju ainult, et nendega pikemaks ajaks rääkima jääda ei saa, töö vajab ju tegemist. Saabki siis KÕIKIDE ägedate peredega tutvuda!

KASPAR

Oli ülivinge salesschool. Müügipiirkonda jõudes hakkasin endale jalgratast otsima. Piirkonnas, kus elavad inimesed 55–pluss, kohtasin Bobi, kes hea meelega oma ratta mulle kasutamiseks andis. Ilus punane ratas, mugava isme, kauni korvi ja tabalukuga. 5 minutit peale esimest proovisõitu purunes ratta kumm, kuid õnneks leidub siin abivalmeid inimesi. Järgmisel päeval läks sama kumm jälle katki, kohtasin inimesi, kes andsid mulle uue esiratta koos veljega. Palju pulli on ka saanud. Näiteks küsiti, kuskohast ma pärit olen, küsisin vastu “Give me your best guess?”. Inimesed olid üllatunud, sest sellest riigist “Give-me-your-best-guess” nad veel kuulnud ei olnud. Fun stuff. Esimesed koputamised olid väga põnevad. Kohtasin väga palju lahedaid inimesi.

LIINA

Minu nädal oli “unbellivable”. Leidsin endale ratta, millel tagumisi pidureid pole aga esimene pea-aegu nagu töötab. Ma pole vist nii õnnelik olnud ühe väga logu ratta üle, kui selle üle. Loodus siin on lihtsalt müstiline ja põnev ja nagu vihmamets kohati. Palmid on igal pool ja mõnes aias kasvab kaktus… puude otsas orhideed. Inimesed on sõbralikud ja tunnevad huvi, kust ma pärit olen.Ootan põnevusega uut nädalat ja uusi väljakutseid.

Ja niiii palju ilusaid ja suuri ja ägedaid autosid on siin… V8 on põhiline mida mu kõrvad kuulevad. J

TRIIN

Florida loodus on lihtsalt võrratu. Palmid igal pool🙂

Ja need ilusad autod siin ringi sõitmas :)  Isegi politsei autod on ilusad.

Siiani on kõik väga äge olnud.

EVERT

Unbelivable! Awesome. 2 päeva tööd ma juba juhtus väääga palju. Põhi missioon oli kahe päevaga leida endale auto. Missioon sai täidetud. Aga kuidas? Noh, see on väga pikk lugu. Kunagi gatlinburgis räägin. Long story short. Reedel random mustanahaline, andsin talle enda numbri, laupäeval helistab mulle, ütleb, et on auto variant olemas. Tuli mulle järele läksime autole järele, auto sobis, ostsin ära, sõidsime tagasi nii, et tema oli enda autoga ja minu uue autoga sõitis tema naine. Kuna see kutt kes mulle masina leidis oli nii broke (pankrotis), siis tal sai highway peal kütus otsa. Käisime siis plönnikutega sega toomas (2 korda) ning lõpuks oli masin minu kodu ees ja olemas. Terve lugu on tegelikult megapikk ja seal sees juhtus väga palju, aga eks kunagi kuulete lähemalt. Megaunbelivable oli igatahes.😀

EERIK

Organisatsiooniliider – sõidab väikese nunnu punase autoga, siuke naistekas. Kardab usse ja madusid. Nädal algas vingelt. Laupäeval nägime nii tihedat vihma, mida Eestis naljalt juba ei näe. Välkus ka iga mõne sekundi tagant. Florida on vinge. Esimene klient oli kohe koolidirektor.

HEILI

Heili sai selle nädalal ühelt suurelt lahedalt mammalt lilla ratta. Rehvid olid küll veidike tühjad, aga vähemalt sõitis. Korvi sai kohe panna lunchboxi, et õpetad bookbagi iseseisvalt seisma.

Pärast H&W ja cookbooki sitdowni majast välja tulles avastasin, et isa lampi pumpab mu rehve. WAU! Isegi küsima mitte ei pidanud. Super soojad inimesed siin lõunas!

 

2014 Eerik W00 5

2014 Eerik W00 6