Kinne org Oregonis

Meie eelnädalake kulges kiirelt.

Müügikooli viimasel päeval, teisipäeval 3. juunil, sai meie tilluke organisatsioon meie selle suve koduosariigi lühendist inspireerituna ka nime – “we are mORe” (me oleme rohkem!).

Kolmapäeval, 4. juunil, reisisime läbi Dallase (Texas) Oregoni suurimasse linna Portlandi.

Neljapäeval rentisime autod ja sõitsime oma Oregoni põhjaosast lõuna poole oma linnadesse, tutvustasime end linnaametnikele, kohalike politseile ja kolisime oma esialgsetesse elukohtadesse sisse.

Meie orgi kuuluvad:
liider Kinne (majandusetudeng, 4. aastat USA-s)
Esther (lasteaiaõpetusetudeng, 4. aastat USA-s)
Mari-Liis (keemiatudeng, 2. aastat USA-s)
Morten (lennundusnavigatsioonitudeng, 2. aastat USA-s)
Anni-Brit (proviisoriõppetudeng, 1. aastat USA-s)

Reedel alustasid Mari-Liis ja Kinne tööd Klamath Fallsis. Morten, Esther ja Brit, kes said öömaja Grants Passis, hakkasid esialgu Grants Passi naaberlinnas Medfordis koputama, sest nö kodulinnas tuleb müügiloa saamiseks veel pisut oodata.

Pühapäeval käisime kohalikes kirikutes pühapäevateenistustel, kohtusime Klamath Fallsis iganädalaseks koosolekuks ja sõime koos lõunat.