Siim Kanne org Illinoisis w04

Tervist!

Kui teie tähistasite Jaanipäeva 2 nädalat tagasi, siis meie tähistasime 4-ndat juulit reedel. See on USA iseseisvuspäev. Kahtlemata on see riigi suurim püha. Kõigil on puhkepäev, kõik istuvad kodus või sugulaste/tuttavate juures ning grillivad/pidutsevad. Ilutulestikku lastakse rohkem, kui Eestis aastavahetusel, ning mõned inimesed alustavad tähistamist juba nädal või kaks nädalat varem.
Huvitavat nädala jooksul: 
 
Kait: Kui Karel käis vaatamas kuidas ma tööd teen, siis kohtasime meest kes hoidis maailmarekordit fuel altered autode kiirendusvõistlusel. Tema autol oli ca 7000 hobujõudu ning ta kiirendas 400 meetriga kiiruseks ca 400 km/h läbides selle ca 5 sekundiga.
Teet: Kolme päeva jooksul parandasin 7 korda ratta tagarehvi. Pidev jama ja rattast vähem kasu kui kahju. Nüüd olen juba päris osav rehvi maha võtmises ja peale panemises.
Ükspäev koputasin ühe isa uksele, kes tundis mu ära ja ütles, et sa oled üks kahest, kes hommikusöögi parklas hommikuti tantsu lööb. Tuli välja, et ta kunagine ühikatoa kaaslane oli 30 aastat tagasi ka SW müügimees.
Koputasin USA ühe edukaima pesapalli treeneri uksele “Itchy” Jones. Tal on oma staadion ja praegugi veel top 15 enim võitnud treenerite hulgas. Aitas mul ratta parandusse viia, kuna ta naaber on selle omanik ja sain tasuta uue siselohvi. Vahel veab ka🙂
Istusin ühe emaga trepile maha ja pärast selgus, et uks oli lukku läinud ja ta ei pääsenud majja tagasi😀
Leidsin ühe endalt varastatud ratastest hommikuse jooksu ajal üles. Oli jäetud muruplatsile vedelema. No ta oli katki ja ilmselt ei viitsitud teda lohistada. Mu 70-ndatest pärit ratas senini kadunud. Oli ka hea ratas.
Karel: Kait sõitis mu seljakotist autoga üle. 2 korda. Õnneks jäid kõik asjad terveks, kotil ainult tolmused rehvi jäljed peal🙂
Ükspäev kohtasin 87 aastast vanurit, kes elas üksi väikeses majakeses. Rääkisime natuke niisama juttu. Ülejärgmine päev sõitsin jalgrattaga samast majast mööda, Tädike tuli välja ja ütles, et tal hakkas nii kahju, et ta mult raamatuid ei ostnud. Siis ta tahtis mulle anda paar dollarit kommiraha. See tuli tal südamest, mis tegi endalgi südame soojaks.
Siim: Mul ostsid hästi paljud vanavanemad. Avastasin, et minu enda suhtumine on kõige tähtsaim – mida lõbusam ma olen ja tahan inimesi naerma saada, seda meeldivam endal iga päev on ja seda rohkem ka ostetakse.
Käisin ilutulestikku vaatamas 4. juunil – 40 minutit kõmmutamist, üliäge🙂
2014 Kanne w04 5 2014 Kanne w04 6
Processed with Moldiv Processed with Moldiv 2014 Kanne w04 2 2014 Kanne w04 1