Harry org Orlandos, Floridas w06

Tere-tere, kallid vanemad ja sõbrad!

Uskumatu, aga tuleb välja, et tänasega on ametlikult pool suvest läbitud. Saime tutikad näidisraamatud, mida peredele näidata, sest vanad olid juba päris ära kulunud. Täna käisime ka slingshoti tegemas. Üks paras julgustükk, aga kõik tegid ilusti ära🙂

Kõik kirjutasid oma nädalast ühe toreda loo ka🙂

Kristjan: laupäeva hommikul majade vahel cruiseriga kimades kuulsin, kuidas taguratas vastu raami hakkas käima. Tagurehv oli hakanud siselohvi sünnitama. Läksin tagasi mehe juurde, kellega viimati rääkisin. Küsisin talt nööri ja teipi ning lappisin rehvi kokku. Tegin õhtuks selle suve rekordpäeva müügis ja klientides!

Liina: laupäeva hommikul enne hommikusööki otsustasin autoremonditöökojast läbi põrgata ja ratta kumme pumbata, sest need olid juba üpris tühjad. Tore viisakas meesterahvas pumpas kummid täis ning suundusin pärast sööki tööle. Kella 11 ajal parkisin oma ratta ühe maja ette. Rääkisin ühe vanaisaga juttu kui äkki käis kõva pauk. Tundus, et keegi oleks püssiga lasknud. Tegelikult oli see, et minu ratta õhukumm, mis plahvatas. Samuti oli mantel rebenenud. Õnneks too vanaisa omas vana jalgratast millelt võttis kohe õhukumm ja mantli maha ning pani ümber minu rattale. Kokkuvõttes õnnelik õnnetus. Plahvatus toimus õige maja ees.🙂

Hardi: neljap õhtul kohtasin ühte peret, kes tegid nö perebändi. Isa mängib basskitarri, poeg akustilist, ema laulab ja üks sõber klahvpilli. Kui ma ütlesin, et oskan ka kitarri mängida toodi kohe kitarr ja pidin tõestama. Esimene lugu mis meelde tuli mida nad teada võiks oli Imagine dragon’si Demons. Poeg võttis netist sõnad ette ja lõpuks mina mängisin ja ema pojaga laulis. Kuna ma pole pea kaks kuud kitarri saanud mängida, andis see palju energiat edasi tööd teha ja õhtu oli palju ilusam.

Anep: nädal oli mitmekesine ja inimesed samuti. Palju musti ja palju spanikuid ja asiaate. Nalja saab nendega alati ja väljendusoskusele paras väljakutse. Sai kõvasti hispaaniakeelsed väljendeid õppida ja kohalikele see meeldis.

Martin: nägi lesbipaari.

Harry: minu nädal oli äge, nägin isa Soomest, kes oli oma USA perega ka mitmeid kordi Eestis käinud  lisaks töötasin mitu päeva koos teistega ja kahekesi on alati nalja poole rohkem. Marek leidis müügialast skunki ja ütles “vaata kui suur orav seal on”.

Kristina: laupäeval koputasin uksele, isa tuli vastu, küsis kohe „kas southwestern“, noogutasin ja isa vastas selle peale „come on in“. nähes minu hämmingus nägu selgitas ta kohe, et on ka raamatuid müünud 5 suve. väga tore onu oli. ostis raamatuid, rääkis natuke, kuidas tema ajal töö käis ja soovitas veel oma sõpru naabruskonnast, kelle juurde ma minna võiks. majast välja astudes olin ikka veel hämmingus, et nii toreda inimese üles olen leidnud.

Marek: LEIDSIN ENDALE KODU! Ja Harryle ja Kristinale ka. Lõpes elu motellis. Praegu uues voodis kirjutan seda siin. Mõnnamõnnamõnna ajeee🙂

Olge mõnnad!

Kristina, Marek, Anep, Martin, Harry, Hardi, Kristjan, Liina

2014 Harry w06 1 2014 Harry w06 2 2014 Harry w06 3 2014 Harry w06 4