Grete’s org in Washington w09

Tere jälle vanemad!

See on minu eelviimane kiri Teile – kõlab suhteliselt hirmaslt? Või hoopis hästi? – eks selle üle otsustate Teie ise, kumb variant on parem. Kui rääkida nüüd natukene ilmast, siis meil ka siis ei ole enam südasuvi. Õhtud on mõnusalt jahedaks läinud ja vahepeal on isegi väga tuuline.  Räägime teile lahedatest emadest ( inimestest) ka natukene:
Kasia kohtas sellist ema, kes viis ta õhtul koju, kui tal tööpäev lõppes, sest maa oli pikka, samuti andis ta talle leiba, mis oli kodus tehtud ja samuti vaarikamoosi, mis oli samuti ise tehtud!
Monika kohtas sellist ema kes andis talle õunu ja snäkke ja kallistas teda ja siis kutsus teda pühapäeval õhtusöögisele ja ütles talle häid sõnu.
Mina kohtasin sellist pere, kes oli väga toredad, nende laste haridus väga tähtis, sest nooremal lapsel oli väikene õppimishäire. Ema jättis mind korraks tuppa üksinda, sest tal 5 aastane laps tahtis riideid vahetada ja siis ta pidi teda aitama. Ma siis istun seal suures toas ja siis järsku tuleb isa koju. Keegi oli mingi ukse lahti jätnud kusagil ja siis issi tuli koju ja natukene tegi kõvemat häält, siis mul hakkas küll natukene hirmus, et tema ju ei tea kes ma olen ja mis ma nende kodus teen. Siis isa nägi mind tutvustasin ennast – tuli välja et ta eriti äge isa. Peale lahkumist sealt majast tundsin ennast üli hästi, et  need raamatud läksid nii õigesse kohta! Ma jätkasin siis enda teekonda ja siis järsku see sama isa sõitis rattaga mulle järgi. Tuleb välja, et olin suures elevushoos unustanud neile kviitungi jätta. Õnneks see isa oli nii äge ja sai aru ja asi lahenes naljaga.
Jarek kohtas ema, kellel olid linnud kodus ja siis ta lasi nendel lindusel enda õla peal istuda ja oli lihtsalt täiega äge ema.
Kristo kohtas sellist ema, kes 2 aastaselt kaotas kuulmise ja 12 aastaselt tehti operatsioon ja siis ta sai kuulmise tagasi. Ema oli täiega äge, selline, kes tegi igasuguseid joonistusi ja asju. Ukse kõrval olid aknad ja siis ühe akna peal oli HULK ( kui te ei tea kes see on, siis: http://goo.gl/y8L6Wi) ja sees oli igast ägedaid asju. Moto: isegi kui sul on kõik halvasti, pead leidma elus midagi head, mis sind edasi kannab!
Jaan kohtas sellist ema, kes oli filipiinidelt ja juba kolmandal suvel pakkus autot kasutada. See oli temast mega lahe. Püüdis aidata ka poistele elamist leida, aga nad leidsid juba ise. Seega see ema oli üli abivalmis ja tahtsis et saaks aidata!
Mikk kohtas sellist ema, kes ütles, et Mikk peaks enda emalt ütlema, et ta kasvatas enda last õigesti. – Seega Miku ema, ole uhke🙂
Teele kohtas ema, kes oli teinud läbi Raudmehe võistlus. ( Kui mõned ei tea, mis see on, seega jälle: http://www.21cc.ee/klubi/ )
Loodan, et Teile meeldivad need lood ja nagu näete, siis ikka kohtame selliseid ägedaid emasid/isasid/vanaemasid, kes teevad meele heaks. Mitte niisama ei kirjuta Teile ma, ei meil läheb hästi , vaid reaalselt sellised inimesed ongi olemas  :).
Ilusat pühapäeva lõppu ja uue nädala algust
Kallid-kalli kõigi poolt!
2014 Grete w09 1 2014 Grete w09 2 2014 Grete w09 3 2014 Grete w09 4